Huggybird Vulpen natuurlijk duim ik mee, ik vind het zo naar voor jullie allemaal… Nét als je weer denkt te kunnen ontspannen… hop! Weer in de stress…. Sterkte in het ziekenhuis. Fijn om te horen dat ze al weer lekker aan het babbelen is.
Trees Bah nog eentje 😔. Hadden jullie al uitslag van het slaaponthoudingsonderzoek gekregen? Andere onderzoeken waren toch wel goed of heb ik dat verkeerd onthouden?
Vulpen Meca Ik denk/hoop dat een buikgriep de oorzaak van de koorts is ja. Ze moest vannacht ook flink overgeven (toen ze niet in de koortsstuip zat). Trees Ja klopt, ze hebben niks afwijkends gevonden bij de onderzoeken.
Meca Zo hé en dan ook gelijk 2! Wat moet dat ontzettend heftig zijn voor jullie allemaal. Ik ga zeker had voor jullie duimen 🙏🏻 Je gaf aan dat ze ook ging spugen, zou ze dan iets onder de lede hebben waardoor dit ook een uiting wordt? Heel veel sterkte!
Trees Vulpen wat naar dat ze zo heftig blijft reageren op ziek zijn. Elke keer wordt het beetje vertrouwen wat je voorzichtig probeert op te bouwen voor jullie ook weer onder je voeten weggemaaid. Ik vind het echt heel rot voor jullie.
Meca Vulpen Ik hoop het met je mee. Al is het natuurlijk niet echt een geruststellende reactie van haar lichaam. Is er nu nog kans dat ze erover heen groeit?
Vulpen Meca Jawel, over het algemeen zijn koortsstuipen tot 6 jaar (nog 2 maanden voor oudste 🎉). Alleen als het toch geen koortsstuipen zijn, dan is het lastig te zeggen. Maar nu had ze dus wel koorts.
Meca Vulpen Heeft de oudste het ooit gehad dan? Maar 6jr dat duurt nog wel even dan voor haar en jullie 🤔 Ik ga voor jullie duimen dat het gewoon haar lichaamsreactie is op een virus en dat straks haar lichaam gewoon weet van alleen met ziek zijn redden we ook, die koortsstuipen zijn niet nodig.
Vulpen Meca Ja, oudste heeft er één gehad, maar al heeeeeel lang geleden. Toen jongste er nog niet eens was 🙂 Pfff ik kan niet meer slapen.