Tuurlijk duim ik mee. Wat een schrik zeg! Hopelijk knapt ze gauw op! Beterschap.
Koortsstuipen
Uiteraard duim ik ook mee. Heel veel sterkte en beterschap
[verwijderd]
Vulpen og jeetje wat schrikken zeg! Heel veel sterkte samen en hopelijk knapt ze snel op en mag ze weer mee naar huis.
Nee joh wat schrikken! Uit ervaring weet ik hoe je daar van kan schrikken, onze oudste heeft het gehad en ik ben daar toen ook mee naar het ziekenhuis nog geweest. Gelukkig kwam hij er wel zelf uit. Ik denk dat ze in het ziekenhuis in de stad ligt toch? Hele kundige en fijne artsen daar wat mij betreft! Ik duim in elk geval dat het een eenmalige koortsstuip was! Beterschap!
Jeetje wat schrikken zeg! Natuurlijk duim ik mee!!
Heel veel sterkte! Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Ik ga ook voor jullie duimen!
Wat enorm schrikken zeg, heel veel sterkte. ik duim zeker met je mee!
[verwijderd]
Heel veel beterschap en sterkte!
Wat enorm schrikken, mijn duimen draaien overuren. Hopelijk is ze snel weer thuis!
[verwijderd]
Wat naar @Vulpen hopelijk knapt ze snel op.
Mijn jongste heeft ze een paar keer gehad maar kwam er zelf weer uit. Het lijkt me erg beangstigend wanneer dit niet zo is, veel sterkte gewenst!
[verwijderd]
Jeetje wat moeten jullie zijn geschrokken!!
je arme meisje! Hopelijk heel snel weer op de been en gezond weer mee naar huis!
duimduimduim
Wat heftig voor jullie en je kleine meisje! Hopelijk komt ze goed de nacht door en mag ze weer gauw met jullie mee naar huis! Sterkte en beterschap
Jullie zullen wel enorm geschrokken zijn zeg! Arm meisje. Ik duim ook mee dat ze snel weer naar huis mag
[verwijderd]
Wat heftig! Hopelijk knapt ze snel op, veel sterkte
Jeetje wat ontzettend heftig! Ik duim ontzettend met jullie mee dat jullie meisje morgen weer lekker naar huis kan.
sterkte! Dat lijkt me zo schrikken!
Jeetje, wat lijkt dat me schrikken. Sterkte en ik duim hard mee!