Schuurpapier Dag 7: Technologie Soms sta ik er even bij stil hoe bizar snel die ontwikkelingen zijn gegaan. Mijn eerste telefoon was een Nokia 3310, en nu heb ik een Samsung Galaxy S10. Wat een verschil!
[verwijderd] Ik hou van technologie hoor, maar soms is het gewoon heel erg stom wanneer ik eindelijk met een kopje koffie kan gaan zitten en dan deze melding krijg π
Marshmallow [verwijderd] tussendoor vraagje welke ereader heb jij een bevalt ie? Ik wil er eentje aanschaffen.
[verwijderd] Marshmallow ik heb de kobo aura, maar dit is de oude versie en is niet meer te krijgen.. Ben wel een kobo fan, dus die zou ik sowieso aanraden! Hij zit gekoppeld aan mijn bol.com account dus hoef niet moeilijk te doen met omzetten, dat gaat automatisch.
[verwijderd] Marshmallow ik krijg net een melding dat de Kobo Clara HD bij bol.com vandaag maar 99 euro is, en dan krijg je er gratis 2 maanden kobo plus bij. Misschien een tip?
sjorsje Dag 5 sterren op mijn deken Dag 6 Jon van Eerd, moet altijd erg lachen tijdens zijn theatershows. Dag 7 technologie, de koffiezetter. Kan niet meer zonder.
Jessie80 Paar dagen gemist maar ook haak weer in, technologie: Het woord technologie zit in de naam van de afdeling waar ik al meer dan 11 jaar werk, dus kan eigenlijk niet anders dan daaraan gerelateerd plaatje kiezen... geen foto, wordt niet gewaardeerd als ik die hier plaats....
Torretjeee Ik slaap bij mijn zus. En die heeft dit, je kan er tegen praten en dan gaan de lampen aan en de tv enz. Foto is van de achterkant want de voorkant laat steeds persoonlijke foto's zien. Het is van Google, je kan hem dus ook moppen laten vertellen π .
Jessie80 Vulpen ontwikkelen en opschalen van de (antigeen) productieprocessen voor vaccins. Afhankelijk van het product en proces beginnen we met tientallen milliliters om uiteindelijk te eindigen op 500 liter in een reactor zoals je ziet op het plaatje.
Marshmallow De eettafel als de kinderen er zijn, omdat we dan zo gezellig samen eten π(Let niet op de troep.)
muppet Marshmallow Fijn om te zien dat er bij meer mensen troep in huis ligt. π Hier ziet de tafel er ook ongeveer zo uit. Ik vind het altijd zo bijzonder hoe mensen met (kleine) kinderen hun huis supernetjes kunnen hebben. Hier komt er in sneltreinvaart allerlei spul/rommel het huis binnen.
Ietjuh Iets waarom je moet lachen Van het weekend blotenvoetenpad gedaan met een groepje. Echt super leuk en gelachen! Technologie een stukje technologie die er voor zorgt dat dochter wat langer in haar bed blijft liggen en wat meer slaapt dan zonderπ Een fijne plek Die wordt hier nu gebouwd. Kan niet wachten tot het af is. Hopelijk ga ik me dan is thuis voelen in mijn eigen huis
Marshmallow muppet haha ja het is echt vreselijk. Dit was eerder op de dag de andere kant uit π€£π