Namenellende
Ik vind het mooi! Stond hier bij de oudste in de top 3. Uiteindelijk zouden we voor Abel gaan omdat er net voordat ik ging bevallen een Boaz bij ons in de kerk werd geboren.
En toen... kregen we een dochter en hadden we geen jongensnaam nodig
Van de week toch nog een meisjesnaam genoemd. Vinden we allebei mooi maar het klinkt niet lekker met de 2e naam
Toch6 je had toch al een meisjesnaam? Of was dat die naam die na 26 jaar ineens in het dorp gekozen was?
Of haal ik nu alles door elkaar
Pimpelmeesje nee klopt. Ik verwacht wel dat het toch die naam word maar zolangik niet bevallen ben sta ik open voor nog andere
En Thomas?
Is ook "maar" 2 lettergrepen maar wel 6 letters waardoor ik het leuker vind in het rijtje dan Boaz.
Kinderen hebben nu 6, 5, 7 en 8 letters. Boaz voelt zo kort
Prima naam
Ik app naar man "thomas nog een optie?" En wat krijg ik terug... maybe
Toch6 Leuk!
Eigenlijk... vind ik nu dat het gewoon Thomas moet worden. Voelt goed ook de tweede naam die ik wilde vind ik er prima achter passen (william, man heet wim/willem).
En omdat Thomas pas ook is gegeven in het dorp (ja, ook na jΓ‘ren niet, zou niemand weten behalve nu die baby) vind ik dat ik over de meisjesnaam ook niet meer moeilijk moet doen want als dat bij een jongen geen probleem is moet dat bij een meisje ook geen probleem zijn
Zo, dat even meegedeeld aan man . Tenzij dat hij met nog mooiere namen komt wordt het 1 van deze 2 namen
Ik vind Thomas ook prachtig! Hier helaas de meest voorkomende naam in de gemeente, anders had ik hem zeker overwogen.
[verwijderd]
Leuk!!
Toch6 jaaa fan Zo heet onze jongste
[verwijderd]
Mooi, maar vind Boaz net iets leuker.
Leuke naam, leuker dan Boaz.