Ben echt pissig op de organisatie hier.
Vrijdagochtend vertelde de verzorger dat iemand op de eerste verdieping ziek was, met verdenking van corona. Ze hadden alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen, werd mij uitgebreid uitgelegd, maar ik besloot toch de zorg stop te zetten en zelf te gaan doen. Later hoorde ik dat de andere bewoners niet verteld was wat er speelde, omdat dit teveel paniek op zou leveren. Mensen hier hebben allemaal hersenletsel, wat het effect van zoiets is kan ik niet inschatten, dus dat is aan hun.
Ik appte gister onze pber, of er getest was. Blijkt uit haar antwoord dat ze niet weet dat ik wel op de hoogte ben.
Vanmorgen was er een andere verzorger, die begon te zeuren dat ik niet mag tillen, dat er niks aan de hand is, dat hij niks heeft (hij is sowieso de hele boel al vanaf t begin aan t baggetaliseren) en dat de zieke op de 2e/3e verdieping woont, waar een hele andere doelgroep zit die niks met onze verzorgers van dien heeft.
Dat is onzin, want ik weet precies wie er ziek is/was, dus hij liegt gewoon tegen mij.
Kan hier echt heel slecht tegen, en dit is voor mij echt wel een enorme breuk in het vertrouwen in deze mensen 😡