Liekje81 Ja wij dachten ook aan isolatie maar ik in isolatie is echt geen doen. En ik wil mezelf ook echt niet isoleren van L. Als het mijn man was geweest wel.
Nu mag ik mits klachtenvrij vrijdag/zaterdag er weer uit (heb sinds vrijdag klachten) Man als hij negatief is nu vrijdag op dag 5 weer testen als hij dan negatief is eruit. Maar de kids moeten langer natuurlijk als ze negatief blijven weer 5 dagen nadat ik eruit mag dus 22 dec. En dan moet ik dus ook de baby laten testen. Ik weet alleen niet hoe want toevallig ligt haar paspoort aanstaande donderdag klaar en die moet ik met haar ophalen 🤣En bij klachten allemaal eerder testen en waarschijnlijk laten we de jongens ook vrijdags op dag 5 al eerder nog eens testen mochten ze dan al positief zijn dan gaat het eerder in.
Allemaal onzeker nog dus eerst dit maar even afwachten. GGD nam vet snel op trouwens en legde al het bovenstaande uit. Ging best netjes. Als ik wel in isolatie zou gaan zouden ze vrijdag mogen testen en als negatief eruit.
Maar ik weet gewoon niet hoe we dat moeten doen ik in isolatie.
Beterschap hopelijk negatief voor Daphne!