Wij hebben standaard vrij veel voorraad. Zit er echt in bij mij, en hou goed de datums in de gaten en vul alles op tijd aan.
Wij hebben 2 vriezers, dus genoeg brood ( 6 broden) diepvriesgroenten ( 8 zakken/pakken) allerlei soorten vis, kip ( 8 kilo) rundvlees ( 8 kilo) pizza , dessertijs, bevroren fruit, etc op voorraad.
Verder altijd wat pakken/zakken rijst, pasta’s, blikken soep, bikken groenten, sauzen, paneermeel, véél kruiden, (zoet)beleg ( hartig beleg ook wat van ingevroren), aantal pakken sap, flessen diksap, frisdrank, houdbare melk, afbakbroodjes, smeerboter en olijfolie etc ruim op voorraad.
Toiletpapier, pakken luiers, billendoekjes, toiletartikelen ( shampoo’s, tandpasta etc), wasmiddel, schoonmaakmiddel etc sla ik altijd groot in, daar dus ook een behoorlijke voorraad van.
Ik heb dit aangevuld met voldoende PCM, zetpillen, diareeremmers, handzeep, en desinfecterende handgel.
Verder nog wat knijpfruit 🤭 en een grote zak aardappelen gekocht ( gaat toch wel op) en wat aardappelschijfjes, aardappelkroketten etc ingevroren.
We hebben een groot gezin, maar denk dat we wel vooruit kunnen voorlopig 😂