Marshmallow das een praktische oplossing zeg. Zou mss als ik zelf boodschappen deed wel handschoenen aandoen, die stang lijkt me echt vies.
Ik zou eigenlijk wel meer willen schoonmaken, ook zelfs de boodschappen wel inderdaad π maar juist poetsen is fysiek zwaar merk ik..
De vaat wordt ook nog door de zorg 's nachts in/uit de vaatwasser in de (afgesloten) gezamenlijke woonkamer gehaald, ik kan met mijn handen echt niet afwassen. Als het goed is dragen ze handschoenen maar liever deed ik t zelf.
Het verklaart wel mss waarom juist dit virus zo besmettelijk is, maar dan is het nog veel moeilijker om te ontwijken!
Vanmorgen gesprek gehad met maatschappelijk werk van de pop poli, was wel even fijn. Het gaat best goed, maar in je achterhoofd toch wat zorgen over hoe straks..
Ken die vrouw al jaren, dus ze kent mij ook goed π zij was 1 van de eerste die thuis kwam te zitten vanwege corona (haar man' s naaste collega was positief getest, daardoor moest ze sowieso wegblijven, ze werd ook inderdaad ziek, en daarom zou er dus meer getest moeten worden π‘) en dat was nog toen iedereen het baggetaliseerde, dus we konden ook even tegen elkaar mopperen over mensen die het nog steeds niet serieus nemen π