Ik ontdekte net ineens een bult achter mijn dochter haar oor. Heeft iemand toevallig enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ze heeft nu wel de waterpokken maar dit is echt een bot achtig me harde bult. Doet geen pijn.

We hebben momenteel best wat zorgen om onze kinderen en mijn angststoornis speelt nu een beetje op dus ik durf niet te googlen.

Poeh is moeilijk te beoordelen zo. Geen ervaring mee. Maar misschien een vetbult? Talgklier?

Ja snap ik helemaal hoor, mijn man was er vrij nuchter over maar ik raak toch in paniek merk ik... Ik dacht misschien herkent iemand het...
    waarom vallen dit soort dingen altijd savonds op ๐Ÿ˜ฉ

Pippa Ik acht de kans toch groot dat het een opgezette klier ivm waterpokken. Ik snap je paniek hoor, maar probeer rustig te blijven. Al weet ik dat dat moeilijk is (heb ook angststoornis).

• [verwijderd]

Mijn zoon heeft een soortgelijke bult in zijn nek, al jaren. Dat is een opgezette klier bij hem. Ik kan me voorstellen dat dit ook zo'n soort plekje is

• [verwijderd]

Hier heeft dochter er twee achter het oor, de huisarts zei dat het normaal is tijdens bijvoorbeeld verkoudheden. Opgezette lymfeklieren, misschien dat dit met waterpokken ook gebeurd? Zelf nog nooit gehad, maar vriend heeft het ook.
      Als je het niet vertrouwd morgen even de huisarts bellen voor je eigen geruststelling. ๐Ÿ˜˜

Toevallig had mijn zoon dit toen hij een paar maanden oud was. Alleen dan onder zijn oor. Hier zei de arts van het cb dat het vanzelf weer weg ging.

Bedankt voor jullie berichtjes, ik kan voor nu iig wel gerust slapen ๐Ÿ™‚

Een opgezette klier door de waterpokken, echt volkomen normaal ๐Ÿ™‚

2 maanden later

Hoi Pippa, ons zoontje heeft nu hetzelfde. Hoe is het bij jullie afgelopen?

• Pippa hebben hierop gereageerd.

SophieLeijten pippa is al even niet online geweest. Waar maak je je precies zorgen over? Heeft je zoon allang die bult en heeft hij nog meer ziekte symptomen? Ben je bij een dokter geweest?

Veel vragen ๐Ÿ˜‰ en welkom op het forum!

Dahlia Hoi Dahlia, bedankt voor je berichtje. Onze zoon heeft inderdaad dezelfde bult, maar daarnaast al paar weken algeheel niet fit. Kan natuurlijk vanalles zijn. Ik wilde deze week nog afwachten en dan naar de huisarts.
          Groetjes

• [verwijderd]

SophieLeijten Hoeveel weken is een paar weken? Als hij al langer dan 2 รก 3 weken algeheel niet fit is zou ik sowieso naar de huisarts gaan. Doen hoor!

[verwijderd] bijna een week of 2, niet heel ziek maar ook niet fit. Ook veel nachtzweten. Nog niks om mijzelf meteen heel ongerust te maken, maar was toch op zoek gegaan naar info. Eind van de week neem ik sowieso contact op met de huisarts.

SophieLeijten

het is hier gelukkig vanzelf weer weggetrokken! Hopelijk zal dat bij jouw kind ook gebeuren! En als je het niet vertrouwd de huisarts bellen hoor!