Bloem Ben ook benieuwd. Zou wel heel tof zijn. Hopelijk blijft het goed liggen vandaag. Het was wel na vandaag weer weg las ik.
Meca Ja zo leuk!! Ik kijk er echt naar uit, vooral dat het nu ook niet in de nacht valt maar dat we er straks lekker doorheen kunnen banjeren. Hopelijk wordt het wel echt een laagje die je hoort samenpersen als je erop loopt đđģ
Tantetil Mick vraagt al de hele tijd wanneer er sneeuw komt, dus ik hoop dat er wel wat gaat vallen hoor. Zou zo leuk zijn.
Sneeuwvlok Ik wil ook sneeuw! Mijn kinderen waren laatst heel jaloers op de mensen in Limburg. âī¸ âī¸ âī¸ âī¸ âī¸
[verwijderd] De kinderen hebben er zin in, die hopen op een flink pak en vanmiddag even lekker buiten kunnen spelen. Als het daarna weer verdwijnt ben ik ook tevreden đ
Hopsatee Ik hoop nog een beetje sneeuw in de avond dat ik de kinderen even mee naar buiten kan nemen nog. Al is het donker ff rondje slee en wat spelen
[verwijderd] Hopsatee zoiets hoop ik ook. Ik heb wel een worteltje, mocht we een sneeuwpopje bouwen. Maar ik acht de kans klein
Liekje81 Toch6 waar is hier? Hier over iets minder dan een uur volgens Buienradar. De skibroek ligt al klaar!
Mamabeertje Ik heb tegen de kinderen maar niks gezegd. Waarschijnlijk gaat het hier pas sneeuwen als het donker is. Hopelijk blijft het dan liggen tot morgenochtend, dan kunnen ze dan nog even spelen.
Aries Mamabeertje Gewoon uit bed halen. đ Dat deden mijn ouders ook toen m'n zusje en ik klein waren, 's avonds laat een sneeuwpop maken in het donker, fijne herinneringen. đĨ°
[verwijderd] Aries ik heb inderdaad ook nog een foto dat ik midden in de nacht bij mijn opa en oma in de tuin een sneeuwpop aan het bouwen was, superleuk was dat đ
Mamabeertje Aries Ja ik breng ze denk ik maar gewoon later naar bed als er vanavond wel wat ligt. Die ene keer dat het sneeuwt...
Uilenmama Hier wacht ook een klein meisje op sneeuw. Het enige witte wat we nu zien, is een witte kat in de tuin. Ik ben bang dat er hier aan de kust weinig gaat vallen.
Aries Hier begint het nu. Ook in de buurt van de kust @Uilenmama, ik denk dat wij niet ver van elkaar wonen.