Micchan We zijn vandaag bij een kindergarten voor L. wezen kijken, heel romantisch. 😂 We doen eigenlijk niets speciaals met Valentijn, soms komt het zo uit maar niet per se omdat het deze dag is.
Tantetil Ik ben zelf heel romantisch....Marc heeft van mij met veel bombarie deze snoeppizza gekregen en die eet ik nu zelf op.
aardbeitjes We hebben leukere jubilea deze week. De 20e van onze relatie en de 26e onze trouwdag. Ik heb al zilveren oorbellen gekregen 😊 Valentijnsdag vinden we samen een beetje afgezaagd, hebben nog nooit iets gedaan dan
Vulpen Van m'n dochter heb ik paaseitjes gehad, maar dat was geen verrassing meer 😉 Van m'n vrouw heb ik chocolade gehad en dat was wél een verrassing, dacht dat de paaseitjes van hen samen zou zijn. Ik heb een boeketje bloemen gehaald. Maar verder doen we er niks aan 🙃
[verwijderd] Mijn vriend kwam net thuis met een roos en 2 gebakjes 🥰 zegt ie: “de gebakjes moeten we testen voor het nieuwe restaurant van zwager” .. hoe romantisch 🤪
[verwijderd] [verwijderd] haha net zoals ik vorig jaar een fles wijn kreeg van mijn man. Waren nog over op kantoor van de jaarwisseling😅
Toch6 Mijn man wil zo uit eten. Ik zit klaar, man nergens te bekennen nog. Maar goed dat ik frietjes heb gepikt bij de kinderen 😅
Robije [verwijderd] haha wij zijn net zo. We hebben op 24 februari een relatie gekregen, vergeten we altijd, moeten beide ook altijd heel goed nadenken/rekenen hoe lang we al samen zijn. (Vergeet altijd of t 2001 of 2002 was en zijn ook nog ongeveer een jaar uit elkaar geweest). We zijn op 17 oktober geregistreerd partnerschapt, maar ook daar denken we altijd pas een paar dagen later aan. Dit was in 2013, dat onthouden we dan weer wel want dat is een jaar voor de jongste geboren werd)
Madeliefje06 Mijn man heeft bloemen gegeven met een heel lief kaartje. En aangezien het de laatste weken wel weer een beetje oké gaat tussen ons, heb ik voorgesteld om uit eten te gaan. Hij had tranen in mijn ogen, zo blij. En dat deed me ook wel weer iets. De kinderen liggen dus we gaan zo weg. Hopelijk geen ruzie vanavond 😅🤞🏼
Madeliefje06 Madeliefje06 Geen ruzie! Zelfs onze eerste kus weer na maanden en dat voelde goed. Hoe valentijnsachtig wil je het hebben haha
Vaasje Mijn valentijnscadeautje is een avondje m'n serie kijken in bad en daarna naar de bank verkassen in alle rust 😂 Nee zonder gekheid, wij doen er niks aan man is werken, oudste twee zijn bij hun vader, jongste ligt op bed en ik ben in bad gesprongen 🤭
Dahlia Dit jaar door omstandigheden alleen een hartjes donut van de winkel, in de aanbieding 🤣 Normaal koopt die mij altijd een mooie bos bloemen en ik hem een assortiment van drop/snoep/lollys of net waar ik tegen aan loop