• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat mooi dat ze zo met het boekje bezig is en vast wat kan 'oefenen' of in iedergeval mee krijgt bij de GO. Heel benieuwd hoe ze straks voelt als voor haar duidelijk wordt wat grote zus zijn nu eigenlijk inhoudt. Leuk geschreven!

Leuk! En spannend vond ik, hoe zou het gaan. Maar hier is het meegevallen! Hij loopt echt met de jongste weg. (En echt wel momentjes dat hij het niet zo leuk vind natuurlijk).

Hier hadden we een ander boekje om grote broer voor te bereiden. Grote broer was instant verliefd op zijn kleine zusje. En andersom trouwens ook. De liefde tussen die twee is heerlijk om te zien! Het is uiteraard niet altijd koek en ei đŸ¤Ŗ

Marshmallow ik heb ook al een geboortegedichtje voor kaart gevonden die aangeeft dat je als broers en zussen ruzie kunt hebben 😂 wat mij betreft komt die er ook op, want ik heb zelf twee zussen, dus ik spreek uit ervaring 😝

Leuke blog! Het klinkt alsof jullie een goede voorbereiding hebben 🙂 Onze oudste was de eerste tijd helemaal verliefd op de baby, helaas had ze hand-voet-mondziekte & krentenbaard waardoor ze niet met de baby mocht knuffelen, zo zielig! En nu zijn ze afwisselend dol op elkaar & juist niet dol op elkaar, als ze hun zinnen op hetzelfde speeltje gezet hebben...