Ansji Nog een foto van het onderwerp van gisteren: Mijn menstruatie was bijna 3 weken te laat en nu heb ik trek in CHOCOLA!!! En cola.
Ansji Dit is mijn favoriete plek in het Binntal Zwitserland. We huren dan vaak de hut daar links met de knijpers. Het is er zo mooi, stil en nog een simpel leven, dat ik daar altijd helemaal tot rust kom en me weer gelukkig voel.
[verwijderd] Mijn lekkere luie stoel. đ Heerlijk in mijn eigen huiskamer. Lekker in het licht (pui op het zuiden). Met een kopje thee uiteraard.
[verwijderd] Ansji Nou ja zeg, je bent drie weken te laat ongesteld! Tijd genoeg om chocola in huis te halen zou je zeggen! Foei! đđ
Ansji [verwijderd] Dat zou je idd zeggen, ware het niet dat ik ongeveer 10 kilo moet afvallen en ik dus expres geen chocola in huis haal. Dus het was heel erg, ik heb de hele kast overhoop gehaald voor die ene reep kinderchocola! đŦ
Marshmallow Favoriete plek De plek waar ik donderdag nog was, het pluizenmeer ligt tussen Epe en 't Harde in. Vind het daar zo mooi.
Toch6 Favoriete plek. Aan boord, liefst varend op de main met heerlijk weer zodat de kinderen buiten kunnen spelen en ik buiten zitten.
Schuurpapier Dag 2: eten We hadden een dinnershow, dat was speciaal voor mijn oom georganiseerd. Trots op hem! Dag 3: je favoriete plek Mijn huis waar ik me zo ontzettend thuis voel!
[verwijderd] Shimmer oh die zou ik ook nog heel graag willen hebben! Mijn vader gaat binnenkort de zolder uitzoeken, eens kijken hoeveel er nog liggen đ
Honkeytonk Mijn favo plek. Lekker met z'n alle in bed. Links de jongste, dan ik, dan de oudste en dan mn man. Wat voel ik me rijk als we met z'n alle zo liggen. đ