[verwijderd] Verlanglijstje: Bovenaan mijn verlanglijstje staat momenteel een make-over voor de hal. (En een nieuw tv-meubel, maar dat moet financieel nog even wachten..) Favoriete inspiratie-foto en de richting waar ik heen wil:
Rietjesbeker Verlanglijstje Met stip bovenaan, al lange tijd: verhuizen! Maar dat zal nog wel niet direct gebeuren...
[verwijderd] Een deel van mijn verlanglijst voor de schoolbibloitheek. (Ik werk daar als biebmoeder en we zijn deze weken de bieb aan het saneren. Als alles wat eruit moet weg is, moeten er natuurlijk ook nieuwe boeken aangekocht worden.)
[verwijderd] Lumihiutale gave keuken! Ik zou wel wat meer roze in huis willen maar dat vind ik zielig voor zoon. Hij is de enige man in huis, het moet niet té meisjesachtig worden
[verwijderd] Oooh moeilijk! Mijn punt 1 op mijn verlanglijst kan namelijk niet. Ik wil graag in de bergen wonen maar ik wil niet verhuizen. Maar zo'n uitzicht vanuit mijn woning lijkt me wel wat
Tantetil Uhmm ja. Eerst even alle kruimels weggeveegd. Wel een koekje gevonden! Normaal probeer ik om de week ofzo mijn tas uit te ruimen, nu is het al even niet gedaan aan de hoeveelheid pennen te zien.
Rietjesbeker Deze sla ik over, mijn tas is mijn tas niet helemaal momenteel. Deel zit in een vluchttas, deel in luiertas en deel in mijn handtas. Vooral in mijn handtas nu: papiertjes, bonnetjes en andere troep.