Manque fijn dat jullie dat er ook bij gekregen hebben đ
Waarschijnlijk wil ik zelf de zorg inkopen met een PGB. Maar ik krijg hier inderdaad nog uitleg over van het zorgkantoor. Voor die tijd ga ik me nog even goed inlezen. Ik weet overal wel een beetje van, nu kan ik het ook daadwerkelijk vorm gaan geven en kan ik er ook volledig in duiken đ
Ik wil in ieder geval een aantal uur per week op meerdere dagen (niet alle dagen) individuele begeleiding voor mijn dochter in de klas. Daarnaast ook een x aantal dagen tijdens de verschillende vakanties vakantieopvang. Maar daarnaast wil ik mezelf ook voor een deel uitbetalen, dat moet ik ook nog even verder uitzoeken. Het is namelijk zo dat mijn dochter af en toe naar de BSO gaat. Dit met het oog op nu wennen zodat ik uiteindelijk ook 2 hele dagen in een week zou kunnen werken (meer is sowieso al niet haalbaar voor haar). Maar inmiddels blijkt dat 1 middag BSO per week voor haar de max is en dat is naast max 4 dagen school. Mogelijk zou ik ook individuele begeleiding hier thuis kunnen inkopen zodat ik kan werken, maar ik betwijfel of dat voor haar werkt.
Daarnaast wil ik tzt beginnen met af en toe een dag naar een logeerhuis. Nog niet het logeren zelf, daar vind ik haar nog te jong voor. Eerst maar eens af en toe een dag zodat ze kan wennen aan de plek.
Zoals je leest zijn het verschillende dingen en heb ik nog een boel uit te zoeken en concreet te formuleren. Maar ik weet nu in ieder geval waar ik mee bezig kan gaan.