[verwijderd]
Lovely83 Tomme tipee of de speen van medela.
Lovely83 Tomme tipee of de speen van medela.
Je hebt speciale flessen die spenen erop hebben die het meest overeen komen met de borst.
Als ze niet wil drinken voor je weggaat kun je nog kolven en anders die 50 cc achterlaten? Hier werd goed gedronken uit de avent met 0 speen.
Lovely83 medela calma heeft aan aparte speen. Op mijn werk zie ik die wel vaker voorbij komen voor kindjes die ook borstvoeding krijgen. Lansinoh kan ook wel maar die vind ik zelf minder fijn in gebruik.
Ik heb de medela speen en een MaM fles. De medela calma speen moet wel bij je kindje passen, lees ook wel veel reacties dat hij te snel gaat voor kindjes. Mijn oudste wilde inderdaad geen speen en geen fles, die dronk pas met 5 maanden uit een fles, de calma speen toen na veel oefenen. De jongste drinkt nu uit de calma speen en MaM fles maar heeft voorkeur voor de calma. Wilde tot 2 weken terug trouwens liever geen fles en ineens draaide dat om en nu gaat het prima.
Hier dronken ze nooit meer dan 90cc, 50 voor een jonge baby voor 1,5 uur was hier echt voldoende geweest.
Nou ik ben weg, heb haar nog kunnen voeden voordat ik de deur uit ging. Afspraak loopt wel uit, dus ben blij dat ik melk achter de hand heb. Hoop eigenlijk dat ze wel even wakker word voor drinken, dan weten we direct of ze de fles accepteert. Kan ik in het vervolg met een gerust hart weg.
ze accepteert de fles
Lovely83 heel fijn wat een mooierd