June Nescio Dan lijkt het of we dezelfde smaak hebben. Wij kijken nu better call Saul. Misschien moet ik aan Fargo beginnen. π
Nescio June ohh Better Call Saul is ook goed! Komt wel langzaam op gang, maar dan gaat ie als een trein. Breaking Bad en Peaky Blinders heb ik ook in een ruk uitgekeken. Fargo is goed, vooral seizoen 1 en 2. Seizoen 3 is minder.
Hopsatee Puzzelstukje Oh dan kan ik hem niet met mijn man kijken. Die is mega kritisch (en de serie vond hij enorm goed) ik ook hoor, maar ik kijk ook series en films gewoon als vermaak dus vind ook wel dingen βgewoon leukβ mijn man gaat zich dan irriteren aan dingen die overdreven/nep/niet echt/slecht zijn π€£
Cactusje Nescio Better Call Saul is ook goed! Ik vind er niks aanπ . Ben in de eerste aflevering van s5 gestopt omdat ik er nog steeds geen klap aan vond.
Puzzelstukje Hopsatee Deze vond ik ook echt bagger. Dus je mist er niks aan. Mijn man wilde het wel afkijken dus ik heb doorgekeken. Hopsatee als schrijver vond ik hem al goed! Zijn fantasie is leguber!
Hopsatee Ik vind alles van Harlen Coben op Netflix leuk (the stranger, el innocente, Safe en ik kijk nu the woods)
Hopsatee Puzzelstukje Ja klopt ik vind hem ooo als schrijver goed. En ik houd dus wel van zulke mini series in dit genre. Meer van nodig π
[verwijderd] Ik ben met de meiden bezig met Atypical en Sexy Beasts (afwisselend). Vind ze allebei erg leuk π
[verwijderd] Ik ben aan sex/life begonnen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed of ik verder moet kijken. Ik heb namelijk een bloedhekel aan vreemdgangers en die serie gaat wel die kant op. Advies?
Deliana [verwijderd] Ik heb namelijk een bloedhekel aan vreemdgangers en die serie gaat wel die kant op. Dat is uiteindelijk niet echt waar het om draait. Hoofdrolspeelster is niet zo blij met haar huidige seksleven en heeft flashbacks naar haar relatie met die ex. Ze schrijft erover in haar dagboek en haar man leest het... Vond het zelf niet een heel geweldige serie, maar het kijkt wel lekker weg terwijl je ondertussen aan het appen bent of zo π
iMoeder [verwijderd] Ik dacht dat ik sex/life, gezien het onderwerp wel leuk zou vinden. Maar na drie afleveringen kon ik het nog steeds niet opbrengen en ben ik gestopt.