[verwijderd] Heeft iemand al Maniac gekeken? Wij hebben nu 3 afleveringen gezien. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.
[verwijderd] Verwijder alert! (Oa call the midwife) bingen zolang het nog kan. https://www.chicklit.nl/nieuws/166668/deze-films-en-series-worden-in-maart-van-netflix-verwijderd?cache=false
Owl [verwijderd] Huuuh, eerder werd gezegd dat seizoen 6 zou komen van Call the Midwife? Of zou het weer zo’n gevalletje zijn van maandje eraf en daarna weer erop?
Sevenof9 [verwijderd] wat veel zeg! Echt jammer, bij call the midwife is seizoen 8 inmiddels al uitgezonden, Netflix loopt zo achter! En ook al Pokémon eraf, die zijn de kinderen aan het kijken 🙁 (en ik stiekem ook).
Pilea Owl Ja ze roepen al 1,5 jaar dat dat seizoen erop komt 🙄🙄 Ze geven er ook nooit antwoord op! Het gaat er nu helemaal af inderdaad maar dat was een tijdje terug met bijv.. Homeland ook zo. Dat staat er nu dus weer op incl een nieuw seizoen. Cars3 was er ook afgehaald en komt er deze maand ook weer op 😕
Hopsatee Iemand nog goede tips? Net Bates Motel af dus op zoek naar weer een goede serie! Anders gaan we toch Game of Thrones opnieuw kijken 😂
iMoeder Hopsatee Ik zou dat maar gewoon doen! 🤣🤣 Ik heb ook even niks op Netflix. Zit eigenlijk op seizoen 2 van Altered Carbon te wachten.
[verwijderd] Gisteren “Tu Hijo” zitten kijken... Heftig verhaal over vader de daders van het in comaslaan van zijn zoon achterna gaat. geweldige film? Mwah. Was vooral erg afgeleid door de omgeving. Verhaal speelt zich af in Sevilla en en daar heb ik 2 jaar gewoond
Pilea Ik heb The Order (nieuw op Netflix) toegevoegd aan mijn lijstje. Heeft iemand er al wat van gezien? Ik twijfel of ik die ga kijken als ik klaar ben met Bates Motel.
[verwijderd] Pilea wij zijn er een paar dagen geleden mee begonnen. Ik vind het tot nu toe heel voorspelbaar, een beetje lijkend op twilight (niet in de goede zin, haha, ik vond dat soort series mwah). Kijkt wel lekker weg en is een no bRainer.
Pilea [verwijderd] Dankjewel! Een no brainer op zijn tijd is best fijn 😁 Ik ga het een kans geven van de week.
[verwijderd] Ik heb het topic niet bijgelezen, +400 berichten vond ik iets teveel van het goede. Ik ben begonnen met Dirty John. En ik wacht vol smart op 13 Reasons why! Ik kijk graag naar waargebeurde verhalen.. John Avery Trial, OJ Simpson.
[verwijderd] Robije op verschillende sites wordt al gezegd dat seizoen 3 in juni gereleased gaat worden! Maar veel speculaties hoe en wat..