Ik ben wel benieuwd wat voor werk je doet?

Knap hoe je het combineert, zou mij niet lukken denk ik

Wij hebben het redelijk hetzelfde geregeld als jullie, dus ik ken jouw gevoel. Het blijft toch vreemd en ook wel lastig dat financieel zorgen voor je gezin bij vrouwen vaak tot zoveel schuldgevoel leidt. Ik ken weinig mannen die daar last van hebben.
    Maar mooi geschreven en zeer herkenbaar!

Wat fijn dat je nu een betere balans gevonden hebt! Is je man wel van plan om binnenkort weer te gaan werken of laten jullie het voorlopig zo? Volgens mij doen jullie het heel goed samen πŸ™‚

• [verwijderd]

Toch6
        Is iets te specifiek om hier te schrijven ivm herkenbaarheid πŸ˜‰ Zal je zo even een pb sturen! Thanks 😊

Femkes
        Ah wat tof om te horen, ik kom het niet vaak tegen. Heb jij de balans inmiddels gevonden?

Vulpen
        Voorlopig is het prima zo, daarnaast werkt hij ook binnen mijn bedrijf en is hij op dit moment met een project bezig. Dit werkt inderdaad voor ons dus de noodzaak om het te veranderen is er niet πŸ˜‰

[verwijderd] Voorlopig is het prima zo, daarnaast werkt hij ook binnen mijn bedrijf en is hij op dit moment met een project bezig. Dit werkt inderdaad voor ons dus de noodzaak om het te veranderen is er niet πŸ˜‰

Top πŸ™‚ Zou ik ook die pb mogen met wat je nu precies doet? πŸ˜‡

Ik ben ook wel heel benieuwd naar je werk.

Ik ben opgegroeid met een vader die altijd thuis was en mijn moeder werkte, maar was ook wel heel veel thuis. Scheelt wel dat mijn vader een WAO uitkering had vanwege zijn rug, dus het basisinkomen was er al.

Leuk om te lezen! Fijn dat je meer balans hebt gevonden. Lijkt me soms best moeilijk! Zeker omdat je thuis werkt. Als ik weg ben kan ik het makkelijker loslaten dan thuis. Knap van je hoor!

Ik ben nu ook wel nieuwsgierig wat voor werk je doet πŸ˜…

Knap hoe je alles combineert! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om te blijven werken terwijl je je baby hoort huilen of kraaien bijv.
            Ik ben wel benieuwd of je zoontje nu ook meer naar je man toe trekt? Of dat hij juist extra aan jou hangt als je een keer niet werkt?

[verwijderd] ja en nee. Ik heb momenteel gewoon teveel op mijn bordje, maar dat ligt niet zozeer aan het werk zelf. Dat vind ik namelijk goed te managen. Ik werk ook duidelijke uren en daardoor levert het meestal weinig issues met de kinderen.
              Maar om thuis alles rond te krijgen is wel lastig, mijn man doet veel, maar ziet ook veel niet (ook echt niet, dat is niet het standaard mannen excuus) waardoor veel management op mij ligt. Daarnaast hebben we momenteel twee kinderen waar school moeilijk gaat en wat dus veel extra tijd en vooral energie kost. En ik zet mezelf altijd als laatste en dat breekt natuurlijk ook.
              Ik heb inmiddels wat betreft mijn werk geen issues meer met schuldgevoel, ik kan het de kinderen ook prima uitleggen. Het is bij mij vooral dat ik niet zo goed tijd voor mezelf durf te nemen omdat ik er al weinig ben.

• [verwijderd]

Kom er morgen of overmorgen nog op terug! Zal jullie dan ook een pb sturen πŸ˜‰

• [verwijderd]

Honkeytonk ja dat denk ik inderdaad ook, dat het in de meeste gevallen makkelijker zal zijn als je buitenshuis werkt! Gelukkig gaat het nu heel goed hier!

• [verwijderd]

Blue Ik ben wel benieuwd of je zoontje nu ook meer naar je man toe trekt? Of dat hij juist extra aan jou hangt als je een keer niet werkt?

Valt eigenlijk wel mee! In het begin was ik daar ook bang voor, we hebben wel periodes gehad dat het wel zo was (vond ik niet leuk haha) maar nu is daar niks meer van te merken!

• [verwijderd]

Femkes ja als je zo veel op je bordje krijgt is het allemaal wat lastiger. Wel heel fijn te horen dat je dat schuldgevoel naar je kinderen toe niet meer hebt.

Femkes Het is bij mij vooral dat ik niet zo goed tijd voor mezelf durf te nemen omdat ik er al weinig ben.

Dit heb ik ook! Vind ik soms ook heel lastig!