iMoeder Goede vraag. Ik vroeg het aan mijn man en die zei: jij bent relaxed 🤣
En ik denk dat het misschien wel waar is. Ik zit de laatste maanden goed in mijn vel en ik ben vrij relaxed dus ook naar mijn man toe. En dus is het de hele dag grapjes, lachen maar ook stiekeme kussen etc tussendoor. Het is als wel een aantal maanden en dat doet ons seksleven ook heel veel goed. We zijn weer aan het experimenteren geslagen en ook dat zorgt dan weer voor vaker seks en een andere spanning. We klimmen uit lockdown en ik ga weer naar kantoor dus loop weer op hakken en andere outfits…dat soort dingen?
Het is niet dat het slecht ging tussen ons hoor, anders waren we ook niet voor een derde gegaan natuurlijk. Het ging prima. Maar tijdens lockdown/moeilijkheden met de middelste/hormonen was ik af en toe best wel zeikerig met een kort lontje (en hij ook) en dat versterkt elkaar dan lekker en dan vonden we elkaar denk ik minder leuk in vlagen en ons seksleven was dan ook minder leuk 🙂 Al is het nooit slecht te noemen en altijd met regelmaat maar gewoon…gewoner 🤣 Ik vind dit wel fijn!