Toch6 Pimpelmeesje ja dat verwacht ik ook wel. Maar zo ver ben ik nog niet. Al moet ik er niet aan denken weer zwanger te zijn en zoveel pijn en ongemak te krijgen đ maar zo'n klein hummeltje op en aan je borst... đ
[verwijderd] Als deze spiraal niet gaat bevallen, ga ik ook voor een sterilisatie volgend jaar. Net als @[verwijderd] kon ik weinig vinden over bijwerkingen en risico's.
Hopsatee Mijn man heeft voor onze trouwdag een mega duur lingerie setje gekocht đ¯ En aan de ene kant vind ik het vet lief leuk en tof dat hij dat zelf heeft gedaan en aan de andere kant vind ik het dus echt zonde van het geld đŦ Maar het is wel heel mooi!
[verwijderd] Hopsatee Dit soort dingen moet je juist van genieten, omdat je het voor jezelf vaak dan niet koopt. đī¸
Nescio Hopsatee wat lief, de maat enzo ook goed? En is hij het in een winkel gaan kopen? Dat zou mijn man never nooit doen đ
Meca Hopsatee super leuk toch!! Mijn man heeft ook ooit iets gekocht voor mij wat echt ontzettend duur was. Hij kickt erop dus ik kan het gebruiken als ik in de mood ben en wat van hem wil đ Veel plezier ermee!
Hopsatee Nescio Ja haha! Hij wist mijn cupmaat en daardoor wist die dame ook mijn onder maat. In een winkel. Met onze peuter đ¤Ŗ Want dat was het grappige mijn peuter zei dus: mama ik heb met papa kleren voor jou gekocht! đ¤Ŗ
Lumihiutale Ik vind seks nu helemaal niet leuk en daar baal ik van đ Door kwaaltjes kunnen bepaalde dingen niet meer en door alle veranderingen in mijn lichaam doet het soms pijn of voelt het gewoon niet fijn.. Ik ben morgen 12 weken dus ik zit eigenlijk op die boost te wachten waarover ik steeds lees.
Hopsatee Lumihiutale Die kwam bij mij pas rond 14 a 15 weken. En toen best heftig haha. Kan dus komen hoor!! Hopelijk voel je je snel beter! En gefeliciteerd!
Toch6 Lumihiutale die kwam helemaal niet bij mij afgelopen zwangerschap đ ik zit er nu op te wachten đ
[verwijderd] Hopsatee ja heel herkenbaar! De dag(en) voor mijn menstruatie ook, alsof mijn lichaam in een paniektoestand schiet dat ik even een voorraadje moet opbouwen want daarna kan het 3/4 dagen niet đ
Pimpelmeesje Hopsatee heel herkenbaar, ovulatietesten en temperaturen waren voor mij alleen maar bevestiging đ
iMoeder Hopsatee Ja. Altijd als ik geen hormonale anticonceptie gebruik. Sowieso zonder een veel hoger libido dan met. En inderdaad rond eisprong nog veel meer.