[verwijderd]
Morgen eten we boerenkool, daarvoor een zak aardappels gekocht en boerenkool komt uit de tuin, jus hebben we nog. Dan geen worst erbij want we eten geen vlees.
Maandag eten we pompoensoep, pompoen uit de moestuin en dan afbakbroodjes erbij.
Dinsdag pasta: kilozak macaroni, bakje vega gehakt, 3 paprika's, 1 prei, potje olijven, saus.
Dan kunnen we nog een keer aardappels met bietjes eten, bietjes uit de tuin. We hebben nog kikkererwten in huis als vleesvervanger.
Verder koken we altijd genoeg om twee dagen van te eten. Ontbijt is havermout, een zak kost 45 cent. Daar gaan banaan en rozijnen en kaneel door, die laatste drie dingen hebben we nog in huis. Ik heb ook nog brood, een pot jam en pot pindakaas gekocht en een kilo tomaten. Ik maak ook vaak zelf hummus van gedroogde kikkererwten die ik laat weken en dan koken, maar zoals ik al zei hebben we die nog. En tja dit was 16 euro :p het is niet het meest bijzondere menu maar prima te doen. We zijn doordeweeks met z'n tweeën trouwens, alleen morgen zijn de kinderen er nog.