Aurorae ik heb een curretage gehad na mijn miskraam van 9 weken. Ik wilde geen pillen omdat ik het niet aan zou kunnen om het door te spoelen. Dit omdat ik het op de echo had gezien. Qua herstel was t wel een week last en krampen.

Bij mijn miskraam met 5 weken is t vanzelf gekomen en heb ik niks gezien of pijn gehad. Het was een heftigere menstruatie voor mijn gevoel.

Als ik jou was zou ik wel voor de pillen kiezen op dit moment. Je bent nog pril zwanger dus het zal, denk ik, ook een heftigere menstruatie zijn.

Ik wil je heel veel sterkte wensen ๐Ÿ’‹

Geen ervaring maar wil je wel sterkte wensen

Hรจ meid, wat balen! Ik heb er geen ervaring mee, maar voor nu zou ik eerst die pillen proberen.

• [verwijderd]

Geen ervaring maar wel wil ik je veel sterkte wensen! Digi knuffel

Ik zou in dit stadium voor een abortuspil gaan. Heel veel sterkte ๐Ÿ˜˜.

Geen ervaring, maar wil je wel veel sterkte wensen!

Op deze termijn zou ik voor de abortuspil gaan. Veel sterkte!!

Ik zou voor de pillen gaan in dit stadium. Sterkte, dit is zwaar om mee te maken.

• [verwijderd]

Heel veel sterkte.

Hier bewust voor een curettage gegaan omdat ik niet wilde afwachten wanneer het eruit zou komen. Ook weet je bij pillen niet hoe lang het duurt voor alles eruit is en hoeveel pijn het gaat doen. Curettage is me goed bevallen (voor zover iets in zoโ€™n situatie kan bevallen). Na afloop een dag of 2 buikpijn gehad, een weekje bloedverlies en toen was het over. Vond het ook wel een prettig idee dat ik er niet zelf โ€˜bijโ€™ was op het moment dat het weggehaald werd.

• [verwijderd]

Aurorae veel sterkte de aankomende tijd!

Ik heb eigenlijk niks meer te zeggen dan dat alle lieve meiden hier boven al hebben gedaan. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen. Want ondanks dat je er zelf achter staat, begrijp ik wel dat het moeilijk is ๐Ÿ’™

Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor nu en de komende tijd. ๐Ÿ˜˜

• [verwijderd]

Veel sterkte!

Aurorae waar zie je het ergste tegen op? Leg t naast elkaar neer.

Gaat er iemand met je mee? Vriend/man?

Heb je t verder iemand verteld van familie?

Aurorae ik heb een curettage gehad met een roesje en vond dat enorm meevallen.
Ik zou je angsten bespreken en dan pas een beslissing maken, voor nu dan proberen los te laten voor zover dat lukt.
Misschien kan je ook tijdelijk wat rustgevende medicatie krijgen? Al is t maar oxazepam?