Ben echt trots op je hoor!! Leuk om te lezen hoe goed het op school gaat en dat je ondanks alles zo je best doet. 👍😘

Ik vind het echt super knap hoe je het allemaal doet! @Hooyo-shimbir En vind je blog heel fijn lezen. Fijn geschreven!

Respect voor hoe je alles doet! Leuk geschreven ook😊.

• [verwijderd]

Knap hoor Hoe je het allemaal doet!

Petje af hoe je het allemaal doet.
Je blog is erg fijn geschreven, leest lekker weg.

Ik heb het al eerder geschreven maar ik bewonder je motivatie en doorzettingsvermogen. Des te meer door het enorme verdriet wat je dagelijks met je mee draagt. Echt ontzettend knap wat je doet!

Goed geschreven! En echt zo knap dat je alles kunt combineren en dan ook nog zulke cijfers haalt, ik neem mijn petje af

• [verwijderd]

Rietjesbeker Ik denk wij allemaal. Ik denk dat wij ons allemaal een beetje klein voelen worden in haar aanwezigheid. (Niet op een negatieve manier. Zoals de engelse uitdrukking "humbled in your presence." Maar ik weet daar even geen goede vertaling voor.)

Bedankt allemaal, wat een lieve reacties dat had ik niet verwacht. Word er een beetje verlegen van.

Mooie blog! Fijn hoor, dat je studie door het goede plannen goed gaat & je ook nog voldoende tijd hebt met je gezin.

• [verwijderd]

@Hooyo-shimbir Wat mooi geschreven. En zo gaaf hoe je toch je gevoel hebt gevolgd en de opleiding bent begonnen. Het zal soms een uitdaging zijn, maar zoals je zelf schreef doet een goede planning veel. Topper, ga zo door en voor je het weet is die P binnen. 🍀