Lerana Oh ik word helemaal enthousiast van dit forum! Zodra de 24u geen zp voorbij is gaan en mogen we dan met zn alle dit mooie nieuwe forum promoten? π Omg ik ontdek nog iets geweldigs! Meer smileys!!!!! π ππ
[verwijderd] Lerana ik heb stiekem gespiekt omdat ik toch al geen account meer had. Maar het is erg doods in het 24 uur topic op zp. Geen spannende reacties helaas haha
[verwijderd] Soturi afgezien van een lid die vond dat we niet zo kinderachtig moesten doen, een nieuw forum onzin was en we gewoon naar beheer moeten luisteren...
Cindy1977 [verwijderd] .... your back! π en ZP ligt er ineens uit...raar hoor XD .....meteen even deze site op onze mamma fb gepost.
Soturi Ik ben geen @Lerana Maar op de pc tijdens het typen staat er een optie voor smileys. Γn volgens mij pakt hij ook alles van je telefoon gewoon. Wat ik super tof vind! π
Pilea Ik las ook nog een heel lange post over dat beheer vast erg blij was met die 24u staking. 24u geen relschoppers voor hun en alleen maar fijn als we weg zijn. Tja, misschien is dat wel zo π€ Maar we hebben hierdoor wel een hele fijne nieuwe plek gevonden! Dat er maar veel nieuwe leden mogen volgen!
[verwijderd] Pilea dit is het eerste moment van vandaag dat ik toch even stiekem wil gaan spieken π€£
[verwijderd] Pilea ik heb het gelezen net, en volgens mij bedoelt ze βt goed. Ik denk ergens dat ze gelijk heeft ook. Beheer zal blij zijn als we gaan, want dan is er niemand meer die tegengas geeft.
Madeliefje06 De link is op zp geplaatst. Ben benieuwd voor hoe lang. Maar beheer lijkt vandaag erg afwezig