Leuk @Vulpen en . Ik wilde het boek bestellen op bol, maar zie 2 drukken met 7 euro prijs verschil ๐Ÿ˜…. Weet je wat het verschil is en welke ik moet hebben?.

Vulpen nog tips voor welke boekhandel dan? Of gewoon een stenen winkel?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Wat een leuk idee @Vulpen, ik denk dat ik ook maar eens in de poรซzie boeken ga duiken.

Honkeytonk Ik ga zelf altijd naar de boekhandel bij mij in het winkelcentrum, dat is het leukst. Naar de site van de dichtstbijzijnde boekhandel gaan kan natuurlijk ook en via daar bestellen, maakt verder niet uit maar dan steun je het boekenvak net wat meer dan als je naar bol gaat ๐Ÿ™‚

Vulpen leuk! Ik heb het boek ook en wilde het weer eens te voorschijn halen, is het zoek! Ik ga dit weekend even zoeken, want het is een mooi boekje.

Het boekje is geweldig! Mijn peuter vind het gedichtje van het vallen het leukste. Dat ken ik uit m'n hoofd en de tekening kijken we echt 100x per dag. Kijk mama, kindje heeft bloed!

• [verwijderd]

Ik heb deze blog gedeeld op Facebook en man zag dat. Zijn reactie: "weet je dat we dat boekje hier in de kast hebben staan?" Ik blijk het dus zonder het te weten te hebben! ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Vulpen In my defence: ik kan moeilijk bijhouden welke boeken mijn man allemaal in huis haalt. Dat is gewoon te veel! โ˜บ๏ธ

Ik heb m besteld. Ben heel benieuwd

Manque heeft de titel veranderd naar BLOG#2: Boekentip: Jij bent de liefste.