Niet dat ik zwanger ben (denk ik) maar je kan maar vast ideeën hebben liggen he dus kom maar op met hoe jullie het hebben verteld, of leuke ideeën vinden, aan man, evt kinderen, en familie
Zwangerschapsaankondigingen
- Bijgewerkt
Voor social media hebben wij dit gedaan. En dan bij die foto van dochter erbij: Big sister training is exhausting!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Die van ons:
Knip
Bij schoonouders afgesproken dat we iets lekkers mee zouden nemen voor bij de koffie. Toen hadden we chocolade meegenomen met roze witte en blauwe witte spikkels
Die van zoon
En van dochter (rond kerst bekend gemaakt). Tekst was: Het beloofd voor ons een prachtig jaar te worden, want T. wordt een grote broer!
[verwijderd]
Hier heel saai:"Ik ben zwanger."
[verwijderd] das niet leuk meer na 4x
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Toch6
Nee dat snap ik.
En zoiets dan?
Bij de oudste en tweede gewoon verteld. Bij de jongste mocht de oudste alle opa's en oma's, ooms en tantes inlichten. Hij was zo gelukkig dat hij nog een broertje/zusje kreeg.
Nou, daar ging mn plan om ma iets te geven
Volgende week na een goede echo gaan we de meiden vragen of ze al weten wat ze op hun verjaardag willen. En of een baby ook goed is dinsdag duik ik de zolder op om te kijken of ik voor J shirtje kan vinden met grote broer oid, zoiets moet er liggen maar weet de maat niet