Ik ben nog helemaal niet bezig om jongste, 17 maanden, zindelijk te laten worden dat even als eerste opmerking.đ
Vorige week zag ze het potje en ze weet kennelijk wat je ermee kunt doen, want ze begon aan haar broek te trekken. Broek moest uit en ze wilde op het potje gaan zitten. 1 seconde erop gezeten en ze was er weer snel vanaf. Daarna potje uit het zicht gezet. Net zag ze hem weer, nadat ik naar de wc was gegaan. Ze begon weer aan haar broek te trekken en ze ging met de luier nog aan op t potje zitten. Even gezeten en er weer af. Daarna moest de luier uit. Dat dus gedaan. Ze ging hurken bij het potje en er lag vervolgens een plasje op de grond.
Is dit puur toeval geweest? Of kan het zijn dat ze al wat door had? Mijn zoon was pas klaar voor het potje/de wc met 3,5 dus toen hij al kon praten en was het vrij makkelijk. Zij kan nog niet veel praten, maar begrijpt wel alles. Hoe kan ik hierop voort borduren. Ze hoeft absoluut nog niet zindelijk te zijn, maar wil het ook niet gaan tegenwerken.