Rietjesbeker Dit is mijn lijstje. Ik ben vast een hoop vergeten, maar ach, mag iemand anders daar op stemmen π
Manque LucP Oooh jij hebt er een paar die ik ook wel in mijn lijst had willen zetten, maar simpelweg niet aan gedacht heb: Karma Police, Street Spirit, the Passenger Goede lijst!
Vulpen Nimue Wow jij stemt op allerlei nummers/artiesten waar ik in het verleden ook op heb gestemd, wat een goede smaak heb jij! Mike Oldfield, Alanis Morissette, Boudewijn de Groot, Enya, R.E.M., Within Temptation ππ
Uilenmama Uilenmama Dit is mijn lijstje geworden: Mijn lijstje voor de Top 2000: Overdrive- Lucas Hamming Mag ik dan bij jou- Claudia de Breij My love is your love-Whitney Houston Do I wanna know- Arctic Monkeys Thunder-Imagine Dragons Nice too meet ya-Niall Horan Changes-Ilse de Lange Beat me - Davina Michelle Who's that girl-Madonna A night like this- Caro Emerald She's Madonna-Robbie Williams and the Pet Shop Boys Live and let live- Paul McCartney and the Wings Beautiful Boy-John Lennon Billie Jean - Micheal Jackson Thriller- Micheal Jackson Voor altijd-Andre van Duin Net als dansen- Guus Meeuwis Once upon a time-Paul McCartney Nu wij niet meer praten- Jaap Reesema en Pommelien Thijs Haus am See-Peter Fox
Rietjesbeker Hooyo-shimbir het is echt zo moeilijk inschatten wat jouw muzieksmaak is ππ Leuke lijst!
Rietjesbeker De hoogste notering uit mijn lijst is nummer 9. Nu weet ik zeker dat ik een heel gemiddelde smaak in muziek heb π
Bloem Nog meer luisteraars? Ik zit lekker met een kopje winterthee en een boek op de bank en de top2000 op de tv. Heerlijk. Genieten zoβ€οΈ
Vulpen Bloem Uiteraard! π Gisteren ook echt een heerlijke huiselijke Top 2000-dag gehad, zo fijn. Dit is mijn favoriete week van het jaar.