Hallo allemaal! Hier ben ik weer. Mijn nieuwe baan bevalt echt zo goed. De eerste paar dagen dacht ik wel shit!! Hoe ga ik dit allemaal leren? Hele andere werkwijzen, onlogische systemen, het duizelde mij gewoon. Maar de collega's zijn echt superbehulpzaam en aardig. Het hielp ook wel dat ik in een feestmaand kwam. Na 1 week ging ik al met een klein clubje uit eten en leerde ik iedereen beter kennen. Heb ook meteen gevraagd met wie ik mee kan naar hoorzittingen, dan leer je elkaar echt meteen beter kennen. Ik vroeg ook meteen of mensen mee kwamen lunchen, dus we hebben al paar keer met hele team geluncht. Andere dagen ga ik met een collega een rondje lopen. Ik ben tegelijk met iemand begonnen en ga het meest met haar. Echt een hele lieve rustige vrouw van zelfde leeftijd. Afgelopen maandag heb ik eindelijk mijn laptop gekregen en nu kan ik weer thuis werken. Ik ben echt zo ontzettend blij met de overstap 🥳 Mijn hele goede vriendin werkt ook in ons deelte van de kantoortuin, dus echt heel leuk dat ik haar nu vaker zie. Heb wel een paar keer gehad dat ik bijna kon huilen van geluk.
Ook fijn om te horen van jou @Bloem !
Heb je ze gevraagd om mee te gaan lunchen @Vulpen ? Als je maar 1 vaste kantoordag is, is dat toch ook meer om binding met elkaar te houden. Voel je je al iets beter?