Vulpen Hooyo-shimbir Nee niet brutaal, slim juist! Een open sollicitatie heet dat 🙂 Soms staat er wel op hun site dat ze die niet willen maar in deze markt denk ik dat dat steeds minder voorkomt.
Huggybird Hooyo-shimbir doen!! Een brutaal mens heeft de halve wereld, en doe jij het niet dan doet een ander het!
Bloem Hooyo-shimbir Ik zou nu al een brief sturen. Het kan best zijn dat ze niemand vinden en dan jou een werk/stageplek daar zouden willen bieden. Gewoon nu al schrijven en uitleggen dat je zo enthousiast wordt van de functie dat je toch al schrijft ondanks dat je je school nog niet hebt afgerond.
Honkeytonk Bloem @Hooyo-shimbir dit zou ik ook doen. er is een enorm tekort aan personeel in de meeste labs, dus eens kans dat je ze toch al aannemen om te beginnen met enkele uren en na je studie fulltime willen binnenhalen.
Miek89 Ik heb de baan!!! Ben helemaal aan het stuiteren 😁 moet alleen nog een arbeidsovereenkomst gesprek voeren en dan kan ik per 1 juli beginnen🎉
Miek89 Dank jullie wel 😊 deze stap is echt zo groot en zo fijn voor mij. De weg om zelfstandig en onafhankelijk te zijn is nu echt ingeslagen, en dat voelt zo ontzettend goed ☺️