Louelle81 Puzzelstukje Anders een zwarte pantalon, gekleurd of wit shirt en zwart colbertje met nette sneakers eronder? Maar jurkje is leuk en prima!
Puzzelstukje Louelle81 Oke, thnx. Ik ga zaterdag even winkelen met een vriendin. Sowieso wat nieuwe dingen kopen!
Miek89 Ik heb morgen een oriënterend gesprek 😁 via zoom dat wordt de eerste keer om op die manier een sollicitatiegesprek te doen 😅 vanavond weer even voorbereiden, welke vragen ik wil stellen etc. Wel weer spannend 🤞
1986Lynn Trees Ze hebben aangegeven dat ze mij passend vinden als locatiemanager, dus de laag boven de teamleiders. Dat is fijn dat ze die capaciteiten zien, maar op dit moment is die functie er niet, dus voor nu zal er niet veel veranderen.
Tantetil 1986Lynn dat is wel een compliment, maar hoezo dan niet als teamleider? Hoe heb je hierop gereageerd?
1986Lynn Trees Ja, inderdaad. Er zijn 3 teamleiders; behandelaren, vaktherapeuten en verpleging en daarvoor dus locatiemanager.
Miek89 Gesprek is goed gegaan! Reactie op het eind was dat ik me goed heb verkocht 😅 Ze hebben de hele middag nog gesprekken dus 't zal wel lastig worden 😬 Ik vind het zelf zo lastig om mezelf te' verkopen'. Ik weet dat ik dit kan, maar om dat ook daadwerkelijk over te brengen dat ik de geschikte kandidaat ben is best lastig 😅
Miek89 Miek89 Yesss ik ben door naar de volgende ronde! Ze vroegen of ik me alvast wilde verdiepen in universitair onderwijs werkt. Wie heeft er tips? Welke sites kan ik hiervoor afstruinen etc?
Trees 1986Lynn dus eigenlijk is het wachten of er iets vrij komt als locatie manager. Zie je dat zelf ook zitten? Mooi compliment ook. Ik doe het je niet na. Ik vind het echt knap.
Miek89 Miek89 Volgende week woensdag om 15.00 uur heb ik gesprek. Met alle 3 de directeuren😳 ze wilden graag alle 3 bij het gesprek zijn. Ik ga me nogmaals flink verdiepen in hoe een universiteit werkt etc.
1986Lynn Tantetil Zagen ze mij ook doen, maar meer overstijgend, verbinden, ontwikkelen vonden ze meer passen, dan met 1 groep bestendigen, dat deel ik wel.