😂
Ik kom echt zo min mogelijk bij dat soort winkels omdat ik echt een hekel heb aan dat verveelde personeel. Als je vraagt of iets nog binnenkomt staan ze je aan te staren alsof ze nog nooit een ander mens hebben gezien 🤦♀️
Zeker in deze tijd met het gemak van webshops, als ik naar een winkel ga verwacht ik service, daar betaal ik dan wel wat meer voor.
@lumi je bent gewoon beter dan dat, echt waar. Ik kan me voorstellen dat er minder vraag is naar winkelpersoneel in ander type winkels, maar dat zegt ook wat over de mate van respect die ze zelf naar hun werknemers toe hebben. Bedrijven als Action en Kruidvat hebben iedere week vacatures omdat ze met zo'n draaideurbeleid werken om niet te hoeven investeren in vaste contracten.
Je verdient een werkgever die jou ziet om je kwaliteiten, wil investeren in je en je voor langere termijn wil houden!
Misschien is het een idee om eens door het winkelcentrum te lopen en te kijken naar het type personeel wat ze aannemen, en aan de hand daarvan open sollicitaties gaan sturen? Je kan ze altijd vragen om contact op te nemen met je wanneer er plaats vrij komt als dat nu nog niet het geval is.