Nescio Het is bij mij ook vooral het herkauwen (ik ben een 'herkauwer' is uit een van de oefeningen van de jobcoach gebleken) dat echt niet helpend is. Het zuigt energie en het levert niks op. Ik wil ook echt leren hoe ik daarmee moet stoppen.
Dat herkauwen (thanx ik kon even niet op het gangbare woord voor rumineren komen), heeft een sterke link met sombere gevoelens. Ik ben er zelf ook vatbaar voor, maar ik weet inmiddels ook wat ik preventief kan doen of wat op dat moment helpt. Fijn dat de rotte visbrief heeft geholpen.
Nescio ik had wel de indruk dat ze de vraag met 'de beste bedoelingen' stelde.
Ik hoop het, maar ik blijf het een bijzondere vraag vinden. Alsof vrouwen enkel verantwoordelijk zijn voor de kinderen. Heb je verder wel een goed gevoel bij deze werkplek?
Nescio Wat goed dat je ze voor die commissie hebt gesleept. Die zal de volgende keer wel 2 keer nadenken. Veel van dit soort zaken blijven vaak zonder gevolg denk ik, anders zou het niet meer zo wijdverbreid zijn.
Het voelde echt heerlijk toen ze op hun vingers werden getikt en ik mij gelijk kreeg. Mijn volgende stap was om met deze uitspraak naar de rechter te stappen. De ervaring was dat deze in 95% de uitspraak van de commissie zou overnemen. Zover is het nooit gekomen, want inmiddels hadden ze het spaansbenauwd en kon ik alles krijgen wat ik wilde. Er is toen met veel bombarie een extra opleidingsplek voor mij gecreëerd en toen dat rond was, heb ik mijn ontslag genomen. Was niet netjes, maar ik kan er nog steeds van genieten als ik eraan denk. Ze waren echt woest. Ik hoop dat ik in ieder geval wat heb gedaan voor de vrouwen na mij.