Tja, wat hebben jullie nu extra gekocht ivm kortingen op deze speciale dagen?

Ik heb maar gewacht tot vrijdag voor aanschaf pc, meer omdat ik het idee had, dat ze vd week express omhoog waren geprijsd.
En 2 hangstoelen, waarvan ik wel wist, die zijn nu een stuk goedkoper.

Ik heb vrijdag niks gekocht, behalve boodschappen😉

Vrijdag een paar uggs voor 99 euro.
Zaterdag een jas en een broek, beide met 25% korting.

Pandemic Legacy 🤓

• [verwijderd]

Ik was van plan helemaal niks te kopen, maar gisteren zag ik de lego set die F voor haar verjaardag wil met flinke korting, dus toch maar besteld.

Oh en een ring deurbel, die heeft m’n man besteld, was nu minder duur.
    Kreeg al meteen een appje van hem met wat ik nu weer had besteld, PostNL stond vanmiddag aan de deur met een pakketje 🤣

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Op Black Friday kleding bij de Zara besteld voor R. (40% korting)
    Op Amazon Philips Avent newborn set flesjes voor 25 euro ipv 45 euro. En een Cybex autostoeltje voor 95 euro ipv 175 euro.

Ik zit nu nog te twijfelen om H&M te bestellen (50% korting) en/of GAP (50%) omdat ze beide beetje sneaky doen met de prijzen. GAP heeft de prijzen eerst omhoog gegooid (uiteindelijk komt de korting neer op 25%/30% of zo) en H&M had ook al wat korting op de kleding voordat BF en CM begon.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Oooh 😳, nou daar ga ik:
    Princess Diner diner 4all: €30 korting
    Vtech Piratenboot: €21 korting
    Vtech toettoet vliegveld: €11 korting
    Tuinbroek: €14 korting

Prijzen hield ik overigens al lang in de gaten ivm zoons verjaardag vorige maand en we hebben echt wat kortingen gescoord.

• [verwijderd]

[verwijderd] Hmm, ik bedenk mij net dat ik nog een pakketje van Tumble'n Dry mis 🤔.

Drie paar Bergsteinlaarzen in de kleuren roze, blauw en groen.

• [verwijderd]

smax ik vind hem er stiekem ook wel leuk uit zien! 🙈

• smax hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

smax dat mag ze zelf doen 🤣

Ik heb TOEVALLIG 2 nieuwe schermen besteld voor mn iPhone met korting op cyber monday. Maar dat was meer omdat mijn dreumes hem zondag weer eens stuk maakte...

Jammer dat de wasmachine vandaag pas stuk ging