[verwijderd] [verwijderd] Heb het nog niet gedaan. Mijn moeder zegt al vanaf mijn pubertijd: "jij bent heel lang en slank en je moet geen wijdvallende dingen dragen, want dan wordt het zo'n enorm groot vlak en dan lijkt het net of je in een hobbezak loopt." Ik hoorde mijn moeder dus de hele tijd zeggen: "'t is net een hobbezak." En hoewel ik het een superleuke jas vind, twijfel ik dus heel erg of ik dit kan hebben. Dus heb 'm laten hangen.
Bloem [verwijderd] Juist omdat je slank bent kun je het goed hebben. Als je dikker bent dan juist niet vind ik.
Sevenof9 [verwijderd] ik vond hem niet zo mooi, niet vanwege je figuur hoor, maar vind het sowieso een beetje een vormeloze jas.
iMoeder [verwijderd] Ik had alleen de foto nog maar gezien en dacht dat de jas te groot was. Ik vind het persoonlijk ook niet mooi dat vormloze. En is het zo een teddy jas? Die hele trend begrijp ik niet. Als zoโn jas nat regent ben je net een verzopen kat. Volgens mij vat je accuut kou en is je jas drie dagen later weer een keer droog.
Sweetl Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje zonde van je figuur. Van opzij vind ik hem leuk, van voren niet zo.. Alhoewel het mode is, iedereen loopt in grote vierkante jassen๐ฌ
[verwijderd] Nou, ik appte de foto's ook naar mijn moeder en die reageerde precies zoals ik verwacht had. ๐
Sevenof9 [verwijderd] Maar als je het niet leuk vind hoe ze reageert, waarom vraag je het dan aan haar? Ik begrijp niet zo goed dat je niet gewoon koopt wat je zelf mooi vindt.
[verwijderd] Sevenof9 Omdat ze mij en mijn stijl wel goed kent een meestal gelijk heeft. Die keren dat ik ondanks haar negatieve advies toch iets heb gekocht waren achteraf allemaal miskopen. En ik heb niet gezegd dat ik niet leuk vind hoe ze reageert.
Sevenof9 [verwijderd] nee klopt, dat interpreteerde ik zo door de manier waarop je zei dat je in de winkel haar al hoorde praten en zeggen dat het een hobbezak is.
[verwijderd] iMoeder Het is inderdaad teddy. Ik denk dat je zo'n jas dan alleen moet dragen op momenten dat het volgens de weersvoorspellingen droog blijft.
[verwijderd] Tantetil Die was uitverkocht, dus kon ik niet passen. Maar ik gok dat de mouwen dan te kort zijn.