Wie van jullie kan me verder helpen? Sinds een klein maandje denk ik is mijn tand heel gevoelig. Aan de achterkant vooral. Met name als ik iets eet of drink krijg ik reactie. Het voelt een beetje alsof je gevoelige tanden hebt en ineens iets heel warms of kouds eet. Maar op temperatuur reageert de gevoeligheid niet.
Ik heb nog nooit een gaatje gehad. Ik weet dus niet hoe dat voelt.
Een 1,5 week geleden ben ik hiervoor bij de tandarts geweest omdat het zo lang aan bleef houden. Die kon niets vinden. Geen gaatje. Geen geïrriteerd tandvlees. Geen rare plekjes. Niks.
Ik vertrouw deze tandarts op zijn kundigheid. Dus ging er vanuit dat het dan vanzelf wel over zou gaan. Maar toch duurt het me best lang inmiddels.
Wij zijn nog niet heel lang geleden verhuisd en gaan om die reden naar een nieuwe tandarts. Daar willen ze voor de nieuwe klanten een uitgebreide gebitscontrole doen met foto's en weet ik veel wat zodat ze echt duidelijk hebben wat de situatie is als je daar start. Mijn gebit zal dus op korte termijn (weet alleen niet wat voor termijn) volledig bekeken worden.
Voor de mensen die dit gelezen hebben, zou ik daar gewoon op kunnen wachten dat als dit wel wat is, het dan wel gevonden wordt? Of is dit toch iets wat vanzelf weer over gaat? Of zijn er andere dingen die ik eventueel kan doen?