Sevenof9 ik vind vriendschap meteen zo veel. Willen ontmoeten, of geรฏnspireerd zijn door die heb ik er genoeg. Maar voor een vriendschap is er een bepaalde mate van verbondenheid en een klik nodig, en ik kan dat niet bepalen of dat er is op basis van de oppervlakte waarop ik beroemdheden ken.
Mijn beste vriendin is 20 jaar ouder dan ik, als ik die alleen vanaf tv/media zou kennen hebben we vrijwel niks gemeen, maar het voelt gewoon goed. Onze diepgang zit hem in onderwerpen waar de gemiddelde beroemdheid niet over praat omdat het te persoonlijk is om met de wereld te delen. Sterker nog, die deel ik niet eens op dit forum, en ik deel toch best veel ๐
Er zijn echt wel beroemdheden die me leuke mensen lijken, waar ik bijvoorbeeld het gevoel van humor van deel of een bepaalde kijk op zaken, maar kenmerken die ik belangrijk vind in een vriendschap zoals loyaliteit of vertrouwen zie ik niet omdat diegene toevallig op de bank bij ladies night zit of een interview geeft in een tijdschrift. Ik moet iemand eerst beter leren kennen voordat het uit kan groeien tot een vriendschap en dat is voor mij niet mogelijk op basis van iemand alleen kennen vanuit de media.