Ysabella Ik zoek even tips wat betreft een goed skipak voor mijn zoon in maat 92/98. Ik wil er graag 1 die goed opvalt in de menigte🤓 maar ook van goede kwaliteit is en dus niet als N in de sneeuw rolt het skipak opeens van binnen nat is. zoiets :
[verwijderd] Ysabella Ik wil er graag 1 die goed opvalt in de menigte Dat valt toch niet op?! Dìt valt pas op:
Ysabella [verwijderd] ik bedoelde meer dat het een skipak aan elkaar moet zijn. Maar dat groene skipak weiger ik te kopen die vind ik echt te lelijk, maar opvallen zal hij dan wel. 😂
Honkeytonk https://www.decathlon.nl/p/slee-skipakje-voor-peuters-warm-blauw/_/R-p-X8494453?mc=8494453&gclid=Cj0KCQiAoIPvBRDgARIsAHsCw0-NT5vp5jo9ixRCAT8lqsRTjOqH2d-sQm3ln7IzDAHIXE-wRptroYUaAuRyEALw_wcB
[verwijderd] Ysabella Ik vind die groene ook lelijk hoor, zou hem nóóit kopen. Ik moest alleen zo lachen dat je schreef dat je een opvallende wilde en dan als voorbeeld een pak toonde wat totaal onopvallend is in een menigte! 😁
Schuurpapier Ysabella Ik heb daar voor S. echt een fijne van gehad. Heel lekker warm en droog sneeuwengeltjes maken!
Schuurpapier Heb net ff gekeken bij de Hennes online. Zie er momenteel 1 staan, kost €69,99 maar gaat nog 20% af nu. Let op dat je kiest voor een gewatteerde, ipv enkel waterdichte. Het bontje kan er geloof ik (hoop ik 😂) af!
Schuurpapier Oh ik zeg het helemaal niet goed zie ik, want bij kleine jongens tot 104 is er veel meer keus en stuk goedkoper (39.99) en daar is waterafstotend ook gewatteerd zie ik!
Ysabella Schuurpapier ik ga straks even kijken als meneer op bed ligt, ik moet er 2 hebben want hij lekt nog wel eens door. 😐 Straks kan hij dan niet naar de ski les omdat zijn skipak in de was zit. 😆
[verwijderd] Ik koop de skikleding voor de kinderen altijd bij de decathlon of de Lidl webshop. https://www.lidl-shop.nl/search?query=skikleding&channel=hyb_nl_NL&productsPerPage=18&advisorStatus=b292f733-1214-4bf5-b2ee-25ea53a97562-_0_3&navigation=false&noCampaign=false&format=JSON Qua opvallen werkt een opvallende sjaal en muts en later een opvallende skihelm ook goed.
Ysabella [verwijderd] daar ga ik er 2 kopen! Hij heeft nog wel eens een doorgelekte luier e. het zou sneu zijn s hij de volgende dag dan niet in de sneeuw kan spelen en doen. Dank je voor de tip!
[verwijderd] Ysabella dat is mijn redenatie ook. Er gebeuren nog weleens ongelukjes en twee skipakken /skibroeken vind ik wel een must. Voor deze prijs is het ook nog leuk en ze dragen het vaak enkel de vakantie en die ene dag dat het in Nederland sneeuwt.
Ysabella [verwijderd] Sweetl hoe valt de maat bij die ski pakken? N heeft namelijk van shirts maat 92/98 maar als het om broeken gaat past hij soms nog maat 86 ( en in de zomer zelfs in korte broeken van vorig jaar in maat 74🙈) Hij heeft echt de bouw van zijn vader die heeft ook korte pootjes en een lang bovenlichaam. 🤣
[verwijderd] Ysabella Ik vind de broekspijpen vaak aan de lange kant, maar dat kan ook omdat mijn kinderen mijn dwergenpootjes hebben geërfd 😬. Ik zou gewoon twee maten bestellen en terugsturen wat niet goed is. Gaat heel makkelijk.