Jessie80 [verwijderd] Buddy is het niet, die is veel te fanatiek. Net zo enthousiast als Jan versteegh eerder. Maar Jan was toch de mol? Overigens denk ik ook niet dat Buddy het is hoor...
[verwijderd] Kan iemand mij een kleine uitleg geven hoe het werkt met de punten verdelen? Wat en waarom?
Diro [verwijderd] Je hebt 100 punten die je over de kandidaten kunt verdelen. Je geeft punten aan je verdachten, de personen waarvan je denkt dat ze in het spel blijven. Voor elke uitzending moet je verdeling ingevuld zijn. Punten op personen die door zijn worden verdubbeld. Punten op de persoon die eruit ligt ben je kwijt. Zo probeer je uiteindelijk zo veel mogelijk punten te behalen.
Madeliefje06 Ysabella Jij durft!! Ik heb er op 5, maar vind dat wel erg veel đ Even kijken of ik op 4 ga
[verwijderd] Ysabella Mijn man heeft daar niet zulke goede ervaringen mee. đđ Ik heb gespreid over vier mensen.
Ysabella Vulpen Haha dat doe ik -bijna- altijd. Het maakt mij ook niet uit of ik er daardoor uit lig. Ik denk gewoon dat die persoon niet de mol is, maar wel ver kan komen. đ
Diro Ik ga voor 3, wel verschillend aantal punten. Maar het blijft wild gokken hoor, heb werkelijk nog geen enkel idee..
Ysabella Marshmallow maar ik moest zo om die 2 lachen in de taxi zijn karakter en positiviteit maken zijn kapsel weer goed. đđ
Marshmallow Ysabella ja dat is zeker waar! Geweldig dat lachen đ Ik sta, nu nog, op een andere poule op nummer 1 đ