Vulpen Zojuist heeft de oudste zo met haar lampionstokje lopen zwaaien dat het ding in gruzelementen ligt. Ik heb 2 knoopcelbatterijen gevonden, mijn dochter één. Dat lijkt mij een raar aantal dus ik ben nu bezorgd dat er nog ergens een ligt. En dan wil ik 'm vinden voor de baby 'm vindt. Iemand enig idee hoeveel batterijen zo'n lampje bevat? Ik heb hem vorig jaar bij Intertoys gekocht. Zoiets als deze maar daar staat AA bij en dat zijn deze niet: https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/lampionstokje
Snoeki Moet je dat lampje bij de lamp zelf aanklikken? dan zitten er namelijk maar twee van die knoopcelbatterij batterijen in en hoef je niet op zoek. ik heb vorig jaar eens moeten vervangen namelijk
Ysabella Het zouden er best 3 kunnen zijn, in het laser lampje van de katten zaten er ook altijd 3 in. Ik hoop dat iemand er hier 1 thuis heeft liggen die even kan kijken hoeveel er nou precies inzitten.
Vulpen Oké, het lijkt erop dat er precies 3 naast elkaar passen boven in dat ding, dus ik ga er maar even vanuit dat het er toch gewoon 3 waren.
Owl Ik heb pas batterijtjes verwisseld van een soort klein zaklampje, dat waren ook 3 knoopcelbatterijtjes.