• [verwijderd]

Trees
Het oud klasgenootje van I wat 3 maanden geleden een ongeluk heeft gehad gaat vanaf volgende week opbouwen op een andere schoolvorm, voor kinderen met NAH. Heel heftig hoeveel impact zo'n moment kan hebben op je leven..
Hopelijk is er bij hem minder blijvend effect en herstelt hij volledig πŸ€

• Trees hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] heftig ook. Pfff… ik vind het zo erg voor zulke jonge mensen. Je hele leven lag nog voor je en boem alles weg.

Kun je beter zo oude muts zijn zoals ik als je hersenschade krijgt. Ik heb tenminste mijn leven voor een groot deel al geleefd en zij staan nog maar aan het begin πŸ˜”. Zo triest.

• [verwijderd]

Trees liever helemaal niet eigenlijk.. of als het dan moet, als 80 jarige ofzo?

• Trees hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] stem ik toch voor helemaal niet πŸ˜…. Maar ik vind het voor jonge mensen toch wel extra heftig.

een maand later

Mijn oma heeft een hersenbloeding 😒 . Net bericht van mijn ouders, verder geen details nog. Het ging al een tijd niet goed met haar en vorige week is besproken dat ze niet meer thuis kan wonen en niet meer alleen kan zijn.

Ze had eerder gevraagd om tekeningen van de kinderen maar met mijn stomme vergeetachtige hoofd zijn die pas vandaag de bus op gegaan πŸ’”

Sterkte Nescio ! Hopelijk komt ze nog bij om de tekeningen te zien. Weet je al iets meer?

Nescio Ze had eerder gevraagd om tekeningen van de kinderen maar met mijn stomme vergeetachtige hoofd zijn die pas vandaag de bus op gegaan πŸ’”

Neem jezelf ajb niets kwalijk lieve @Nescio

Sterkte 😘

Nescio Ach😒wat naar. Sterkte en veel beterschap voor haar!

Bedankt allemaal ❀️ ze is niet meer bij bewustzijn. We gaan nu ernaartoe om afscheid te nemen.

Nescio ach wat schrikken, heel veel sterkte voor iedereen…❀️