Hey allemaal,
Ik weet niet of mijn berichtje hier op de juiste plek staat. Zoals ik op het forum al had aangegeven heb ik veel stress momenteel.
Dit is omdat mijn man en ik uit elkaar zijn. We hadden al lange tijd een ongezonde relatie wat de laatste maanden (jaren) geëscaleerd is.
Begin december heb ik de knoop doorgehakt niet meer verder te kunnen met ons huwelijk, we hebben nog wel relatie therapie geprobeerd maar helaas zorgde dit eerder voor een verergering van de problemen dan dat het oplossingen bood.
In maart heb ik een sociale huurwoning gevonden en ik woon nu met de meisjes hier wat rust geeft.
Helaas loopt alles anders dan ik had gehoopt wat nog steeds wel voor veel verdriet en stress zorgt. Het is voor mij fijn ook hierover te kunnen schrijven en dit te delen met jullie, zeker omdat ik veel van jullie al lang “ken” 💜 en al veel steun zijn geweest.
Ik moet nog 2,5 maand stage lopen voor mijn afstuderen. Helaas is dus een master vervolg studie nu even geen optie. Komende maanden ga ik mij richten op solliciteren en hopelijk kn ik een leuke baan vinden met wat minder reistijd dan ik nu heb. Zeker omdat ik er alleen voor sta met de meiden.