Hooyo-shimbir Dochter 5 had rundvlees gegeten en wat “draadjes” van het vlees tussen haar tanden: ”mama ik heb haren de van de kip tussen mijn tanden”
[verwijderd] Zoon loopt met z'n beker naar mijn toe, gebaart voor het eerst 'mama drinken' dus ik vraag of hij drinken wilt en hij knikt ja. Meneer duwt de beker in mn handen en gaat in zn stoel zitten wachten tot ik terug kom met een gevulde beker. Kleine prins 🤔🤣
fafa Jongste dochter wil nagellakken. We verhuizen naar een andere ruimte in huis, want vriend krijgt hoofdpijn van die acetonlucht. Opeens valt het kwartje bij dochter: "oooowww, dus daarom heeft papa nooit nagellak op!" Ja hoor schat, dát is precies de reden 😄
[verwijderd] Zoon: mensen zijn toch gemaakt van worst? Ik zei dat een mens van vlees en bloed is. Zoon: en een beetje oorsmeer
Huggybird mijn dochter kwam vanmiddag helemaal opgewekt thuis na het buiten spelen. Dochter “pap , mam!! Ik heb net zo’n leuk spel bedacht!! Corona tikkertje! Iedereen die mee doet is een land, de tikker is China en die moet zo veel mogelijk andere landen besmetten, heeft China een land besmet dan moet dat land ook helpen met besmetten. Iedereen vond het leuk bedacht” 🙈
Vulpen 'Wij zijn koksmaden!' aldus dochter die aan het helpen was met koken. Ze hypercorrigeert een beetje de laatste tijd met meervoud van woorden eindigend met een t-klank 🙃
Dahlia Ik zit op de wc Oudste komt; mahaaaam! Ik; Ik zit op de wc V, even wachten zucht Hij; je kan toch wel praten 😏 Pffff ik wil gewoon naar de wc zonder kinderstemmetjes om mij heen!
Tantetil Dahlia ik heb wel eens gezegd dat ik rust en stilte nodig heb, omdat ik mijn kont moet ontspannen om te poepen. Dat hielp wel een beetje, maar ja het was natuurlijk niet de bedoeling dat mick dat in de klas ging vertellen.🙈
Cactusje Dahlia Ik roep altijd keihard wegwezen als er iemand achter me aan komt lopen. De oudste had er ook nog wel een handje van om mij tijdens het douchen lastig te vallen met onzinnige vragen terwijl ze toen toch al wel 11-12 jaar oud was en wist dat het meeste eigenlijk wel even kan wachten tot ik klaar ben. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ze een flinke waarschuwing heeft gekregen en ze me alleen lastig mag vallen tijdens het douchen als het huis in de fik staat of er iemand dood ligt te gaan. Heeft ook even geduurd voor ze die eindelijk door had, kwam ze weer binnen, mam... wat? Staat het huis in de fik? Gaat er iemand dood? Nee? Dan zorg je dat je nu heel snel mij met rust laat.
Toch6 Cactusje oh ja vreselijk! Hier ook alleen storen bij brand of moord. Laat me gewoon douchen/poepen 😡
Softbasegaming Dochter heeft dekbed van Peppa Pig waar George op staat. ze kan sinds vandaag George zeggen (sjorje) Wordt ze wakker zegt ze SJORSJJ AAAAR 🤣
Marshmallow T. heeft een hartjes koekje gepakt want zo zegt hij 'ik wil verliefd worden'. Als ik vraag op wie hij verliefd wil worden zegt hij 'jou en E. en pappa, daarom wil ik dit hartje'. 🥰❤️🥰
[verwijderd] De afgelopen weken was muziekbeer (een beer met rustgevende muziek en zacht gekleurde sterretjes die op het plafond projecteren) favoriet. Vonden wij zelf ook wel fijn en relaxed bij het naar bed brengen. Vele keren zelf ook in slaap gevallen. Maar nu heeft muziekbeer concurrentie. Van een raceauto. Met heftige geluiden en knalkleuren. Daar gaat onze extra relax-tijd 😂
Sevenof9 Ze wilden hier een spel gaan doen, ik had aangegeven dat ik tijd voor mezelf nodig had, dus dat ze het met z'n drieën konden gaan spelen. Het werd carcassonne. Zegt de oudste: Yes, nu kunnen we eindelijk winnen want Seven doet niet mee! Ik: hmm misschien wil ik toch wel als jullie carcassonne gaan doen. Jongste: NEEEE Ik win dat spel zo vaak dat ik niet meer mee mag doen 😛
Dahlia Oudste komt naar beneden, ligt 3 min in bed Ik heb een enge droom gehad V dat kan niet, je ligt er net in. Ik trap er echt niet in. Jullie trappen ook echt nergens in hè! (nee klopt, we zijn je ouders, die hebben je gelijk door, wen der maar aan 😈)