Femkes Man ligt nog even bij midi in bed en midi gaat in zijn neus peuteren. Man: je peutert in je neus Zoon: dat vind ik eigenlijk best lekker, wil je ook even proeven? En toen zat er een vinger in mans mond.
[verwijderd] Sorry, sorry, voor alle christelijke dames hier! π¬ F: ik heb helemaal geen zin om naar de kerk te gaan.. Ik: waarom niet? F: ik geloof toch niet in God? Oh wacht.. misschien kom ik Lucifer wel tegen, die is wel knap!
Rietjesbeker [verwijderd] er wordt aan Tom Ellis als lucifer gedacht? Want die is wel echt prettig om naar te kijken!
[verwijderd] Rietjesbeker ja! Die vind ze nog wel leuk, maar ik denk niet dat hij langs komt in het kerststalletje π¬
[verwijderd] Ik bracht de kinderen net naar bed. Even met zn drieΓ«n het grote bed. Allebei in mijn armen (Ik lag in het midden) L(9): hey jij lijkt wel het kruis van Jezus. En dan zijn R. en ik de spijkers
[verwijderd] Nog een keer zoon. Dit is overigens niet beledigend bedoeld, gewoon kinderlogica Waarom mag F (moslim) geen varkensvlees eten? Wordt hij daar ziek van? Ik: nee dat staat in de Koran, het mag niet van zijn God. Zoon: oh dan wordt zijn God daar denk ik ziek van
fafa We hebben het over Rodolph the rednosed reindeer: hoe hij gepest wordt omdat hij er anders uitziet dan de anderen. Maar dat dat uiteindelijk is waarom de kerstman hem graag vooraan de slee wil. "En wat kunnen we leren van dat liedje?" "ehhh... Rendieren zijn stom, word nooit een rendier!" Niet helemaal wat ik zelf in gedachten had π
[verwijderd] Dochter keek naar Pippi Langkous. Maar, zei ze, Pippi is een film uit de middeleeuwen want in haar kerstboom zitten nog van die vuur lichtjes.
Dahlia Er valt/schuurt iets tegen t been van de oudste Aaahhh grrrr Ohhh mijn vlees was er bijna af! π