Dahlia [verwijderd] foei! In vervolg willen we daar een officiรซle notitie van ja! โ moederlijke wijsvinger in je face ๐ Fijn dat je terug bent! ๐
Dahlia [verwijderd] doen waar jij je goed bij voelt ๐ in de tussentijd hebben wij wel een plan van aanpak besproken met wachtwoorden opschrijven voor de partners en contactgegevens geven aan 1 iemand hier voor het geval iemand echt niet meer terug komt ๐ฌ๐ Het is dat ik je nog actief zag op zp maar anders was ik naar Frankrijk gevlogen ๐
[verwijderd] Dahlia ik las het, ja! Ik maak me ook wel beetje zorgen om Madeliefje.. hoop dat ze okรฉ is. Ik heb gelukkig wel wat meiden op fb en idd ook op het andere forum. Ik zal mijn vriend ook wel vertellen dat hij na mijn dood hier een berichtje moet plaatsen ๐
Vulpen ... De nieuwe telefoon van @Pietje1987? Ik ben moed aan het verzamelen om mijn nieuwe telefoon in gebruik te nemen๐
Pietje1987 Vulpen goed!!! Ik heb nog 1 ding niet aan de praat, maar dat is niet de schuld van de telefoon maar van een stom systeem๐๐ Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe camera, veeeeeel mooiere fotoโs โค๏ธ
Blue Ik zou zo graag weten hoe het met @Madeliefje06 gaat... Heeft iemand inmiddels al contact kunnen krijgen?