[verwijderd] dan vallen die ook over de radiator en ik gok dat je die wel echt nodig hebt om het een beetje behaaglijk te krijgen. Dus
Goed punt. Nooit over nagedacht ๐. Siergordijnen, dat zijn gordijnen die niet echt dicht kunnen of zo iets?
Meca zon is ook een goed punt. Volgens mij schijnt deze alleen in de ochtend in de kamer op maar een hoek? Ik weet het eigenlijk niet zeker, dus dat ga ik in de gaten houden.
Toch6 ik ben nu heel benieuwd naar je logica qua opruimen met wel/ niet een bureau. Ik volg het niet ๐.
Ik denk ook dat een verrijdbare tafel misschien handiger is. Kan ik deze tegen de muur aan rijden als deze niet gebruikt wordt. Ze hebben al een bureau op hun kamer en we hebben ook nog een studeerkamer met een mega bureau. Ik heb ook nog een bureau in de praktijk. Dat worden wel heel veel bureaus ๐ณ.
Ik zat eraan te denken om zo iets te maken. Twee kastjes van Ikea, tafelblad erop (misschien dat ik nog een mooi tafelblad vind bij de kringloop en eventueel verf) en wieltjes eronder. Iets van krukjes of iets dergelijks eromheen, zodat er meerdere kinderen tegelijk aan kunnen zitten?