Mijn meisje (1 jaar en paar maanden) heeft 39 graden koorts. Wat doe ik haar aan in de slaapzak? Normaal is het nu, romper lange mouw, sokken, warme pyjama en een warme slaapzak. Dekens werken niet met haar. Daar wringt ze zich onderuit. Ik dacht aan normale slaapzak, romper korte mouw, pyjama en geen sokken aan.
Ik vergeet het elke keer weer. Laatste keer was in de zomer en dan is het qua temperatuur in de slaapkamer erg anders. Nu vrij koel.

Slaapzak zonder wintervoering, gewoon katoenen pyjama met lange mouw, romper korte mouw en zeker geen sokken. De warmte gaat eruit via de handen en voeten dus sokken in bed is sowieso niet nodig. Dus eigenlijk wat je zelf al zei nu dat ik t na lees 😉

Niet teveel twijfelen, als ze wakker wordt en ze zweet dan zou je de romper nog uit kunnen doen. Wordt ze niet wakker dan zal t goed zijn.

• [verwijderd]

Inderdaad vooral de sokken uitlaten. En ik zou de romper met lange mouwen even vervangen door romper met korte mouwen.

Hier doe ik dan alleen een romper met korte mouwen aan en een katoenen slaapzak. (Zomer slaapzak)

Thnx, ze ligt er nu in zonder de sokken, korte mouw romper en normale pyjama. Ze hoest echt vreselijk steeds, voorlopig slaapt ze erdoorheen.

Eens met bovenstaande. Geen sokken, romper korte mouw en katoenen slaapzak. Als ze wakker wordt en koud is kan je altijd een pyjama erbij aan doen. En als koorts oploopt dan romper uit.