Morgen weer op controle bij de vk ๐ benieuwd hoe uk ligt, ik denk zelf koppie beneden en misschien zelfs wel iets ingedaald. Vorige week flink steken en druk gehad onderin en nu is plas ophouden nog moeilijker ๐ณ en bekken voelt stuk stabieler. Maar 5e kind en dan met 33 weken al ingedaald is wel erg vroeg...
Ik vraag dan ook een uitdraai van de gegevens zodat als ik plots naar een ander ziekenhuis moet hun snel kunnen inzien hoe het verloop was tot nog toe. Bij J ook gehad, niet gebruikt, maar gaf me wel rust. Zeker in het buitenland.
Vind het echt dubbel om naar boord te gaan zaterdag. Aan de ene kant is die rust fijn, niks moeten, hulp hebben, smiddags naar bed kunnen omdat man op de kinderen kan letten... Maar anderzijds spannend omdat je nooit weet wanneer de bevalling begint en als dat aan boord is geeft dat toch stukje meer regelwerk dan thuis. En "binnen 5 minuten" in de auto lukt dan ook niet, als we binnen een halfuur weg kunnen is dat vlug.
Gelukkig gaat 1 matroos helemaal niet op vakantie dus in geval van nood kan hij wel oppassen tot mijn moeder er is.
Helaas weet je vaak achteraf pas of je het goede gekozen hebt ๐ zolang de vk geen probleem ziet ga ik dus in ieder geval 3 weken naar boord normaal gezien en dan maar per week/dag bekijken zeker? Ik denk dat als ik helemaal niet zou gaan deze weken erg lang gaan duren