Hier ook weer goedgekeurd. Mijn bloeddruk blijft laag (112/55). Buik groeit goed, gewicht gaat netjes.
Baby is nu zo'n 1700 gram, bij 40 weken is de verwachting 3800/4000, mooi in dezelfde lijn als de rest. Hoofdje lag beneden maar nog boven bekken dus kan nog alle kanten op.
Spullen aan boord even gevraagd wat zij denkt. Ze zegt sowieso de ziekenhuistas en maxicosi. En dan wat celstofmatjes, kraamverband en netbroekje, dan redt je het wel even. De rest hebben ze overal in ziekenhuizen en bij verloskundigen mocht dat aan de orde zijn.
Mocht er aan boord wat zijn altijd eerst hun bellen (tenzij noodsituatie natuurlijk) en dan kijken/bespreken we wat beste optie lijkt te zijn.
En hun mogen wel de bevalling begeleiden in het ziekenhuis als alles goed gaat maar niet eindverantwoordelijk zijn ivm litteken ks. Dus moet erover nadenken of ik dat wil of dat het ziekenhuis alles over pakt.
Over 2,5 week weer terug, laatste dag voor de vakantie. Dan hoef ik niet gelijk de eerste week weer van boord. Ze denken gelukkig goed mee